mandag 12. mars 2012

En fantastisk hundehelg ;)

Denne helgen har det stort sett bare dreid seg om hund for meg.. For på fredag kom Lene og Pål på besøk med sin lille Khan.
Det var morro å se hvor stor Molly er i forhold og hvor voksen hun ser ut sammenlignet med han :P
De kommer nok til å bli et radarpar. :D Endelig har drømmen min/vår kommet i oppfyllelse. Vi har valp samtidig ;)





På lørdag så kom Hanne på  besøk med Pelle. Det tror jeg Tequilla satte veldig pris på, for hun villebare leke masse med Pelle.. Til hennes store fortvilelse så var Pelle mye mer opptatt av Molly...

Søndag bar det inn til Mjøndalen med Molly får å se Hanne og Pelle starte Rally lydighet. Ettersom jeg aldri har sett dette live før, var det ganske spennende :D

Rett fra hallen reiste jeg til Heidi. hun skulle ta med med ut å kjøre hund og slede.. Trodde vi da. Men ettersom vi ble 2 hunder for lite, måtte vi heller gå på ski. Så da fikk jeg låne en husky og en vannhund og derretter bar det av gårde. Da gikk vi 45 min i rein oppoverbakke. Og til min fortvilelse så dro ikke hundene noe særlig....
 ... før vi skulle nedover. Da kunne de gjerne løpe, og da kunne de løpe fort. Det er år og dag siden jeg har stått på ski, men jeg syns dette var en fantastisk fin tur. Selv med litt knall og fall.

Dagen sluttet ikke der, for når jeg og Heidi kom tilbake møtte vi Finn som skulle ut på tur med sin fuglehund. Så vi ba han vente slik at vi kunne dra hjemom, ta av oss litt av de alt for mange klesplaggene og hente Molly og bli med på tur. Det gjorde han. Så da ble det 6 hunder på tur, der i blandt min lille Molly, på tur i skogen i en god time.
Jeg må si at dette har vært en av de mest fantastiske dagene på lenge..
 Synd jeg ikke har noen bilder fra søndagen... :(

1 kommentar:

  1. Dette kaller jeg ekte kjærlighet til hundene <3
    Høres ut som en tipp topp helg for dere som er så glad i hunder!!

    Inger

    SvarSlett