tirsdag 28. februar 2012

Dagens trening...

I dag har vi vært på trening alle 3. Tequilla, Molly og jeg :) Jeg hadde sett frem til i dag hvor jeg kunne få trent Tequilla ordenlig igjen. også er det jo alltid like morro å se hvordan Molly er. Får å starte med det mest positive.. Molly brydde seg ikke om noen i dag. eller, jo, hun syns tante Lene er super kul. Men bortsett fra det, så var hun bare opptatt av å leke, trene og spise pølse ;) Vi trener litt på sitt og bli, dekk og fot. Jeg er litt opptatt av å få en hund som sitter litt mer riktig på "fot" enn hva jeg har vært med Tequilla. Så her er det skulderen klistra i bene mitt og rumpa rett bak ;) Kontakten kommer seg også veldig nå. Så jeg gleder meg masse til valpekurset jeg skal på fra mandag :D
          Tequilla fikk minimalt med trening i dag. På vei til trening måtte jeg innom butikken og kjøpe potesokker. Får iløpet av de 2 siste dagene har hun fått sår rundt alle neglene sine, og hun har skrapet vekk store deler av putene under på labbene...... Kjempe kjedelig. Hun har nemlig løpt i hagen. Pga mildvær etterfulgt av litt kulde har det jo blitt godt med skare og det tåler bena hennes veldig dårlig.... Denne vinteren har hun vært værre enn noen gang før, men jeg tror det har hatt litt med saltingen i Drammen å gjøre. Så nå blir det igjen noen uker med potesalve og sokker!!!
Kjedelig altså...
Vi får trene i stua så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar