søndag 25. desember 2011

Jul 2011

I dag er det julaften igjen da :) Eller... nå er den over ettersom klokken er blitt 01.29 :P
Men jeg må si at dette har vært en fabelaktig jul.. i hvertfall i forhold til julegaver!!! Julestemningen har ikke vært helt til stedet, men det er jeg på en måte litt vant til... Richard har jo skilte foreldre, så vi feiret julaften i går også. :D

Jeg har fått en førjulsgave av Richard, som jeg sikkert får masse bruk for når vi får flytter inn i huset vårt..
her er en førjulsgave jeg kjøpte til meg selv. Utrolig varme og digge vinterstøvler!!

Her er gaven fra mammaen til Richard og hennes mann Yngve. Syns den var helskjønn!!!

og av pappaen til Richard og hans kone og hans bestemor fikk jeg disse skiskoene og tilhørende ski og staver. Har ikke bilde av skiene, men det kommer nok!!

Her er noen av de andre gavene..


Av min familie fikk vi gavekort på Ikea, noe som kommer til å komme veldig godt med.
Jeg fikk bøker om Barf og rådforing av hund. og jeg fikk en helskjønn bok av Henriette som heter "for alltid min søster". Jeg er nok blitt litt gammel, for jeg må si at jeg ble rørt til tårer da jeg åpnet denne boken!!

Av min aller besteste beste mann fikk jeg et NIKON SPEILREFLEKS KAMERA!!!!!!!
Så disse bildene er selvfølgelig tatt med dette kameraet! Jeg har ikke helt lært å bruke det enda, så det skal jeg bruke mine neste 2 fridager på. Så fremover blir det nok MASSE blogging!!!

Ha en strålende JUL alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar