søndag 11. desember 2011

Aftenbønn

Kjære
Gud, Allah, Jomfru Maria, Zevs,Odin, Tor, Frøy, Jesus, Moder Jord, Engelen Gabriel, Julenissen og Påskeharen.

Jeg skyter litt i blinde her, for jeg vet ikke helt hvem av dere som fins, men jeg velger å legge inn en bønn hos dere alle.
Jeg kan ikke ønske meg noe mer enn det jeg allerede har fått, så denne bønnen er ønsker jeg har for mine nærmeste.
For jeg trenger litt hjelp til å hjelpe. Jeg trenger en stor dose tålmodighet og kjærlighet. Jeg trenger at de jeg elsker mest på denne jord, kan få legge seg i sengen uten å bekymre seg over dagen som har vært eller dagene som kommer.
Jeg ønsker at dagene skal fylles med glede, kjærlighet og lykke.
Jeg ønsker at de skal våkne hver morgen og kunne glede seg over det de har.
Jeg ønsker de en enkel, i hvertfall enklere hverdag.
Gi de i hvertfall styrke til å klare seg best mulig. La de se hvor fantastiske de er og at de fortjener det aller beste. Jeg vet ikke lenger hvordan jeg kan hjelpe, jeg er rett og slett maktesløs. Alt jeg gjør føles nytteløst, og uansett hvor jeg snur og venter tråkker jeg noen på tærne..
Jeg for min del kan til tider tro på karma, men hva de har gjort for å fortjene det de får, det vet ikke jeg....

Så venligst, om det ikke er alt for mye å be om, hjelp dem gjennom dette tøffe liv... De trenger det like mye som jeg har gjort!!!  Skjenk dem like mange gode venner som jeg har. Skjenk dem den kjærligheten jeg får. Skjenk dem vilje og styrke til å klare det de vil!!!

Amen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar