onsdag 28. desember 2011

glede og FRUSTRASJON!!

Jeg må si at gleden jeg følte når jeg fikk kamera av Richard til jul var innmari stor!! Men jeg må også si at det å ta bilder når man ikke har peilig på innstillingene er ganske frustrerende.
Jeg prøver og jeg prøver, men jeg sliter veldig... og min tålmodighet er ganske kort. Det og ta bilder av Tequilla går ganske bra. :) da er det bare å ta nok bilder, så blir noen bra (takke seg for digitalkameraet).
Men det å skulle ta bilder ute i mørket, eller ta et bilde som bare viser 1 bestemt farge er ikke like lett. Tilogmed det å ta bilde av en bok viste seg å være vanskelig :P

Her har Richard tatt et bilde hvor bare det røde skulle syns...
her har jeg prøvd det samme......

og her.....

som dere ser gikk ikke det så bra :P

Men så har jeg tatt noen flere bilder av julegavene mine ;)


Jeg fikk dette søte skiltet av Henriette til jul :)

og disse av Lene :)



Og denne vakre boken av Henriette :)



Så tenkte jeg at jeg skulle ut å ta noen bilder, men så kom jeg på at jeg bor i drammen, og at her er det sikkert ikke trygt å vandre ute med et slikt kamera. Så da fant jeg veien ut på hverandaen i stedet :P


min utsikt

også klarte jeg helt uten at jeg ville det og ta slikt et profft bilde ;)



til slutt noen flere bilder av hunden min :D

Hun har en tendens til å gjeipe til meg når jeg tar bilder :P

også her


kanskje det er bedre å leke litt..


"litt nære mamma"

"litt LYST mamma"

Kineser hund :P


Hehe. jeg syns jo dette er rasende festlig, men jeg tror ikke Tequilla er helt enig....

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha...........artig det der med kun rødt på bildene :-D.

    Du må nok lære deg å bli tålmodig Helene :-D.
    Vet det er ditt svakeste punkt :-D

    SvarSlett