lørdag 15. oktober 2011

På hundeseminar...

Jeg fikk tilbud på fredag om å være med på seminar med Anders Hallgren i helgen. Ettersom jeg har vært på foredrag med han før, så tenkte jeg JA det vil jeg :)
Forventningene var ganske høye da jeg ble plukket opp kl 7 i dag tidlig. Seminaret har tittelen motor og  motivasjon. Dette er jo noe man aldri kan lære nok om, så jeg gledet meg virkelig.
Nå sitter jeg på hotellrommet mitt og sliter med å komme over skuffelsen. Dette er første gange jeg har vært et sted hvor det snakkes om hund som jeg faktisk har kjedet meg. De første timene var værst, og det har sikkert noe å si at jeg har sovet veldig lite i natt. Men det var så tregt at jeg faktisk sovnet litt..... For de som kjenner meg og har vært med meg på hundeting før vet at jeg som regel er ganske aktiv, jeg spør og graver og noterer som bare det. Men ikke denne gangen.
Hvis jeg skal refere fra dagen i dag så må jeg bare si; Morsjoner hunden din, gi den masjase og morsjoner hunden din. Av alt som har blitt sagt mellom 0900 og 1700 er dette det jeg har fått med meg.
Jeg håper virkelig dagen i morgen blir mer givende.. Da skal vi ihvertfall få se på litt hund :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar