søndag 16. oktober 2011

seminar dag 2

I dag var forventningene rimelig lave... Jeg fikk heldigvis sovet noen flere timer i natt, så humøret var forsåvidt ganske på topp :)
Hele dagen i dag ble en stor positiv overraskelse. Jeg har lært mye nytt i form av ting jeg aldri har hørt om før. :D På den annen side aner jeg ikke hvorfor kurset het motor og motivasjon.. Jeg har lært en del om sykdom og smerte hos hund. Jeg har lært en del om hundens hjerne og hvordan enkelte ting fungere oppi der. Jeg har lært hva som skjer med hunden når det får en "sjokk" opplevelse eller opplever noe dramatisk eller hvis den er stresset over lang tid. :) jeg har fått et inblikk i hva skjer med hunden i forhold til hvilken alder disse tingene oppleves. Vi har pratet mye om aggresjon og hva som skjer i kroppen i forhold til dette. Og hva i kroppen som kan utløse dette. :D
Det er en del info jeg må la synke inn og forhåpentlig vis er dette ting jeg kan klare og forklare andre.. i dag har vært en meget lærerik dag og det veier absolutt opp for gårsdagen. Jeg har funnet enda et tema innenfor hund som intresserer meg. Enda mere jeg kan lære ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar