søndag 6. mars 2011

Mye i en helg

Denne helga har vært veldig innholdsrik for meg. Jeg har vært innom mange følser og kjent ytterpunkter på de.
Jeg har vært SUPER stressa i forkant av konkuransen, jeg har vært grise nervøs i forhold til konkuransen og under konkuransen var nervene langt utenpå kroppen!! Etter konkuransen kjente jeg en stor lettelse fordi det var over. Det var jo ikke så skummelt! hehe.
Så var det visning. Jeg ahr vært på visning på et lite hus i skogen i andebu/høyjord.
Må si at jeg likte stedet veldig, og om jeg får det til, så kommer jeg til å legge inn bud :D Det er så spennende. Har skikkelig sommerfugler i magen!!! Er så spennende!!

I går var Lene her og vi kosa oss med vin. Jeg må si at dette var en kjempe koselig kveld. Vi fikk drukket nok vin og noen øl. Vi GIKK tilogmed og kjøpte oss mat midt på kvelden :P

Håper dette kan gjenta seg snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar