fredag 11. mars 2011

Fredagskvelden min ;)

Da er det fredagskveld da, og jeg kjeder meg! hehe. Sikkert fordi jeg hadde fri i går :P Skal på jobb i morgen kl 8. så gidder liksom ikke gjøre stort i dag. Men nå som kl er halv 10 så merker jeg at jeg kanskje burde gjort noe. Jeg har vært på tur med Tequilla noen ganger allerede. En litt halv lang og 2 små korte.
Hun har virkelig våkna gitt, i går så gikk vi spor tur. Det vil si at Tequilla "løp" forran og sa *Mamma, mamma, mamma, her har det gått en katt. Oi, her gikk visst katten inn...* så var det full panikk frem til neste spor * MAMMA, her har det gått enda en katt!!! jeg vet ikke om vi går riktig vei, men her har det i allefall gått en katt!!* Sånn holdt hun på hele turen i går. Og når det endelig ikke var flere kattespor, så ble det *oi, oi, oi det er ikke flere spor av katter. Oi, oi oi, hva gjør jeg nå? hmm. hva er dette?? Åh. MAMMA her har det gått en mann. COME ON!!!*
hihi. Jeg flirer jo som bare det. Det er liksom ikke helt Tequilla å ta av på tur.
Jeg har lenge jobbet med å få henne til å like å leke, og nå har det gitt resultater. Så når hun har gjort sitt fornødende på tur så tar hun tak i båndet og drar! Hun kaster seg fra side til side og knurrer! :D Jeg slipper båndet og prater HØYT med min fantastiske "leke med Tequilla" stemme. Det er et par uheldige mennesker som har fått med seg dette, og de gjør som best de kan og later som de ikke ser meg :P Jaja, hunden min leker i allefall. I sta tenkte jeg at jeg skulle vri denne energien over i trening, så når hun løp i full galopp med båndet i munn fra meg ropte jeg "FOT!!!!!". Gjett hva som skjedde. Hun BRÅSNUDDE, kom i hundre og helvete og satte seg fot. Jeg smilte gjentok fot og gikk 2 skritt frem før vi nådde en liten bar flekk. Der tok jeg mot til meg og sa "DEKK!" og gjett hva, hun klaska ned i dekk. Jeg gikk i fra, gikk bak og inntil. SÅ sa jeg sitt, gjentok "fot" og gikk videre. Etter et par skritt sa jeg "STÅ" og gjett hva. Hun STOD!!!! Så da roste jeg masse og vi lekte resten av turen. Hun kastet seg frem og tilbake i båndet, og når vi kom til toppen hadde vi "første mann hjem". Hun vinner alltid og hun har en veldig triumferende dans når jeg omsider kommer meg til døra. Hehe.
Morro er det!

hihi, Tequilla har funnet en behagelig måte å sove på :



I dag har jeg endelig fått igjen tlf min!! etter MANGE mnd med låne tlf uten kamera!!!
Så idag har jeg prøvd å ta noen bilder. Men til min STORE fortvilelse så er det ikke automatisk blits. Og jeg finner ikke ut hvor jeg skrur den på :O
dritt altså..

Her i litt mer kjent stil, "kos i teppe"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar