torsdag 10. mars 2011

Liten oppdatering

Det ble ikke noe hus på meg, så jeg er fortsatt på utskikk.
Stresser ikke så mye med det da, tenker at da var det vel ikke meningen..

I dag har jeg fri. Skal jobbe i helga, så da tenkte jeg at å han en fridag før det kan være deilig.
Har sovet lite i det siste, så tenkte jeg at da kunne jeg sove ut litt i dag, men våkna tidlig alikevel jeg :P
I går kveld var jeg lysvåken når kl var tolv, så jeg tok med meg Tequilla på tur. Vi gikk 45 min runden, tror vi brukte litt kortere tid, ettersom det var mørkt og jeg plutselig ble ekstremt redd for min egen skygge :p
hehe.

Men ellers er jeg på så utrolig godt humør for tiden. Jeg har masse energi, lite behov for søvn og er bare kjempe blid.. Liker det!!! Så håper det fortsetter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar