lørdag 8. januar 2011

kveldsprat

Da ligger jeg her i senga igjen da. Og tenker at Jon Blund straks drysser litt sove støv over meg.
Men i dag legger jeg meg med et smil om munnen. Ikke fordi alle verdens problemer er løst, og ikke fordi jeg har vunnet i lotto. Men rett og slett fordi jeg har hatt en kort, hyggelig prat med en gammel venninde.
Det viser seg at vi er litt i samme båt, og at vi begge kanskje leter litt etter det samme fortiden..
Så om jeg har veldig flaks og vi begge er klare for det, så kommer hun på besøk til helga.
Håper bare hun får hundevakt. :D


Noen gode ting kommer med det å bli alene. Man får plutselig mye bedre tid. Tid var noe jeg hadde alt for lite av før. Nå har jeg ikke det akkuratt.
Men nå rekker jeg så mye mer. Jeg kan ha kontakt med flere uten at det går på bekostning av noen andre. Jeg kan gjøre mere at det jeg vil uten å ta hensyn til noen. Jeg kan ha Tequilla i armkroken når jeg ser film om jeg ønsker det, uten at hårene som blir liggende i sofaen plager noen andre en meg..
Jeg har tilogmed tid til å drive skjønhetspleie. Jeg kan trene på å ta på neglelakk til og med :P

God natt folket. Drøm søtt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar