tirsdag 4. januar 2011

fri tirsdag... pøh :P

Ja, i dag er Tirsdag å jeg har fri fra jobb. Perfekt tenkte jeg, da kan jeg dra på ikea og få de siste tingene jeg trenger. Jeg fikk lurt med meg Hanne og rundt 10 satte vi oss i bilen. Klare som bare det startet vi opp og begynte å kjøre... Det tok ikke mange meterne før vi fant ut at vifta mi ikke funket.!!!! Det var jo bare uholdbart. Kjøre til ikea i en bil uten vifte, uten varme. Eeeeh. Nei takk!! Så da var det bare å finne en bil vi kunne låne. Heldigvis fikk vi lov å låne bilen til frank, så da ble det en varm tur alikevel.
Vel fremme på ikea fant vi ut at vi var 30 min for sene til å kunne spise frokost til 1 kr. Men vi klarte oss for det. Ble rundstykke og kake til frokost. :P Så tok vi med oss en gul pose og et par skriveark og tuslet inn i ikea's verden. 
Lista ble fylt ut av ting som skulle hentes på selvbetjeningslageret og en del stoler og sofaer ble testet ut. Alle små rom ble utforsket og vi så etter smarte løsninger.
Så var det nedre etasjen som stod for tur. Vi tenkte at en tralle burde holde for oss. Vi skulle jo ikke ha så mye. Men litt her og litt der blir til slutt ganske mye. og før vi skulle på lageret måtte vi ta med en kurv til :P
Vel fremme i kassa fant vi ut at vi fortsatt manglet et par ting. Så vi betalte, fylte bilen og gikk inn igjen. Denne gangen var vi ikke helt i humør til å titte, så vi "sprang" mer eller mindre gjennom hele. Vi spurte de vi fant i gult og fant til slutt det vi manglet..... og litt til.....
       Så bar det over gata og rett på smart club. Der fikk vi jammen svidd av noen flere kroner..

Så nå sitter jeg her da, i min lille leilighet, men maaaange pappesker fylt av ting som skal skrus sammen, mange poser som skal pakkes ut og mange ting og klær som venter på å få plass noe sted..

Nå er straks min fri tirsdag over og jeg har ikke hatt det minste "fri" egentlig..
Men nå tror jeg jeg har det jeg trenger i hvertfall, så kanskje Tequilla snart kommer frem til matskåla si :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar