søndag 2. januar 2011

Ikke alt går som planlagt..

Flytting tar på. Trodde det bare var meg som bli litt sliten jeg, men tror jaggu hunden syns det tar på også.
i dag skulle vi på agility trening. Vi pakket godis, bånd og leke og dro av gårde. Vel fremme på gjennestad merket jeg at humøret ikke var helt på topp, så jeg bestemte meg får å synge høyt til radioens balader mens vi kjørte hjem igjen.
Men men tenkte jeg. Jeg kan da trene litt hund alikevel. Så inne i min forløpige kaotiske stue bestemte vi oss for å trene litt.
Klikkeren ble funnet frem og vi startet morroa med å lokke dører. Her er jo nye dører, så vi måtte friske opp litt.  Litt etter litt ble iveren stor og det smalt i dene ene døren etter den andre.
Da var vi klare for litt "fot" trening. Ettersom jeg nettopp har fått påsnakk om at tequilla sine fremlabber skal være bak mine tær så har vi litt pirk og trene på.
Frustrasjonen ble høy både for meg og hunden. Men Tequilla gjorde seg fortjent til et par klikk alikevel.
Så vi avsluttet treningen med 3 RASKE PANG DEKK FRA HOLDT.
Nå har jeg dekket litt av sofaen med et "hundepledd" og Tequilla sover godt i min armkrok.

Hadde jeg hatt kamera skulle jeg lagt ut bilder, men det får komme senere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar