torsdag 31. desember 2015

Takk for det gamle, og velkommen alt nytt

Når en dør lukkes åpnes en annen.
Og i kveld lukkes døren for 2015.
Bak meg legger jeg et år fult av gode opplevelser, nye bekjentskaper, mye morro, ny kunnskap og desverre også noen tunge stunder.
2015 har gitt meg tid til å vokse, tid til å lære, tid til å endre.
2015 har gitt meg mot til å stole mer på meg selv, velge mer riktig og satse på ting jeg tror på.

Forran meg skal døren til 2016 åpnes. Og jeg vet at også dette vil bli et bra år. Det er nok et år jeg skal tilbringe med gode venner. Jeg skal fortsette å gjøre ting jeg liker å gjøre og jeg skal fortsette å jobbe mot målene mine.
Jeg skal nyte tiden med mine 4 beinte, og i tillegg skal jeg etterhvert begynne på en lenge etterlengtet drøm. ;) 

Jeg håper dere alle vil få et fantastisk år i 2016. Og at dere alle ser tilbake på 2015 med et smil.

Bildet er et år gammelt, men siden Billy ikke er blant oss lenger ønsker jeg å ha han med på nyttårsfeiringen allikevel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar