tirsdag 31. mars 2015

Det kuleste brettspillet ever :D


Sist jeg var i Danmark kom jeg over et spill jeg bare måtte kjøpe og i går fikk jeg endelig testet det!





Spillet går ut på at man enten skal svare på spørsmål eller gjøre en gitt øvelse med en hund.
Vi valgte å øke spenningen litt ved å trekke hvilken hund man skulle bruke.
Man fikk et kjøttben om man klarte øvelsen og en hundebæsj hvis man strøk. Alt gikk selvsagt på tid og jeg er overbevist om at timeglasser rant fortere og fortere for hver øvelse vi prøvde på...

Som filmen viser, så blir det dårligere og dårligere filmkvalitet utover kvelden, og reglene bøyes mer og mer.
Strofer som "Hvem mallefaen tar ikke opp ting man kaster da!!!!" og " Hvilken idiot lærer ikke hunden sin å gi labb??" ble ropt hissig ut mens vi holdt på,  Konkurranseinstinktet ble vekket hos oss alle, Så når "Jeg vet ikke om jeg har lyst til å lære hunden min dette ved bruk av vold" ble sagt, lo vi alle der vi sto og så på at hunden ikke helt hadde noe valg på hva den skulle gjøre...
 Hannhunder og løpetidtisper ble bannet opp og ned i mente, og vi var alle enige om at ingen hunder dugde til noe som helst.

Det viste seg til slutt at hundelaget slo oss langt ned i støvlene, da vi sanket sammen altfor mange hundebæsjer.... :P








Tusen takk for den beste bursdagsfeiringen EVER :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar