lørdag 25. januar 2014

På toppen av blogglista

Nå sitter jeg å ser på reprise av bloggerne på TV. Jeg har aldri sett på programmet før, og jeg har aldri lest noen av bloggene til de som deltar (bortsett fra en hurtig skumlesing akkuratt nu) så jeg har vel egentlig ikke så mye jeg skulle sagt..
Men jeg må si noe alikevel..

Jeg har nemlig også lyst til å tjene penger på bloggen min. Så nå tenker jeg at fremover skal jeg ta masse selfies med trutemunn, jeg skal ta bilder av meg i alle de forskjellige klærne mine, jeg skal også legge ut bilder av sengen min når den er redd opp og all maten jeg lager.

Når jeg kikker på alle toppbloggene, så ser det ut som det er det som er den røde tråden.

Wish me luck og gi meg masse likes fremover ;) :P

Jeg ser for meg 1000 lappene tikke inn fra sponsorer fremover.

Peace out :)

1 kommentar: