torsdag 24. januar 2013

Noe gammelt skal bli nytt :D

Som nevnt før så har jeg kjøpt meg hus. Jeg har også flyttet inn. Jeg har pakket ut sakene mine og så vidt rukket å slått meg til ro...
Nå pakkes tingene mine sammen igjen. Alle tingene mine... bøkene, klærne, kjøleskapet, senga, hundeutstyr osv. For her skal det rives og bygges. Hele første etasjen skal forandres..
Jeg gleder meg..... til det er ferdig.. :D :D

For de av dere som så på huset da det lå på finn, så så det slik ut




Vel, gode fotografer kan få ting til å se ganske bra ut :)
Men denne fotografen hadde også glemt å ta bilder av enkelte ting og rom...






Så, her skal vegger rives, rom skal flyttes, og gulvet skal lages på nytt!


Om noen føler at de har lyst til å bidra litt til å hjelpe meg i gang, så kommer jeg til å sette av en helg (etter jeg har tømt huset) som jeg inviterer de som vil på dugnad til å rive opp gulv og vegger. :D Bare å gi en lyd vis noen ønsker å være med :) Man kan jo se på det som nyttig lærdom, eller god trening, eller bare nestekjærlighet om man vil :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar