torsdag 26. januar 2012

Adjø gamle og Velkommen nye...

Det er litt med tårer i stemmen at jeg nå må fortelle at min Toyota Carina II ikke lenger er i blandt oss. Hun har holdt ut med meg et godt år.
Hun har stort sett tatt meg dit jeg ville, og hun har holdt meg mer enn varm nok så lenge vifta gikk. De gangene hun valgte og spare på varmen ved å skru av vifta helt, fikk man gleden av å kjøre i varmedress.
Hun blunket bestandig. Om du ga henne nytt lys på det ene øyet, ja, da blunket hun med det andre øyet i stedet.
Hun hadde en super setevarmer, som ble varmere og varmere jo fortere du kjørte. Så om du var riktig kald kunne du bare kjøre litt fortere.
Til å være så liten rommet hun utrolig mye. Jeg kommer alltid til å huske henne som min BOBIL!!!

Takk får nå og adjø. Håper du får en bra liv i bil himmelen...




Når noe går ut, så er det klart at noe annet kommer inn. Så nå ønsker jeg min nye Toyota Previa Velkommen. Jeg håper vi får noen flotte år sammen fremmover. Denne bilen er stor nok til å romme det meste, og endelig får jeg plass til et lenge etterlengtet bilbur til hunden min. Og ikke nok med det. Jeg får plass til et DOBBELT hundebur til hundenE mine!!!! Perfekt timing!!!!!!!
Gleder meg til en spennede fremtid med deg min kjære Previa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar