torsdag 26. januar 2012

MOLLY, MOLLY, MOLLY, MOLLY

Nå nærmer det seg med stormskritt. i skrivende stund er jeg kommet meg over torsdagsgrensen, det vil si at om 4 dager er jeg hjemme med Molly!!!! og om 3 dager begynner turen får å hente henne!!!
Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få henne hjem. Dette er virkelig noe jeg har ventet på så ALT for lenge. Men som ordtaket sier; den som venter på noe godt venter ikke for gjeves, og det må jeg si meg enig i. Jeg gleder meg stort over bildene som Livia legger ut av valpene. Og jeg skal selvfølgelig dele noen av dem med dere her....

Her er hun 7 uker gammel :) (hun er den med gult halsbånd)








Har du sett noe vakrere??

2 kommentarer:

  1. Det er dette jeg kaller <3 EKTE KJÆRLIGHET <3 , Helene!!
    Du teller vel timer nå - til du skal hente henne!
    Lykke til!

    Inger.

    SvarSlett
  2. Oj! Denne var råsøt! Lykke til med nyvalpen :D

    SvarSlett