tirsdag 18. januar 2011

Ny dag, mange ting .. :P

Mmmmm. Sofa kos er virklig undervurdert altså.. Er så deilig å kunne legge hundeteppet i sofaen og ha Tequilla i armkroken når man slapper av forran tv'en :)
Idag har vi hatt en action fylt dag. Først våknet jeg til ingen internett  :O Det var jo ganske krise.. I tillegg hadde jeg ekstreme smerter i nakke og skuldre. Og det følges gjerne av en enorm hode pine... I dag var det faktisk så ille at tårene trillet når jeg våkna..
Så bare det til fysioterapauten som jeg hadde time hos. Hun lånte meg en pute som jeg skal prøve.. (så nå gleder jeg meg til i natt ;) )
Etter var lille utflukt litt hit og tid (tequilla var med) så var det hjem og prøve internett litt til.. Ingen hell. Men så ble jeg minnet på at det stikker ut en kabel rett ved siden av tv benken min.. så jeg tenkte jeg skulle prøve den..
(det er den korte lille ledningen)



Da oppstod neste problem. Jeg måtte nemlig flytte benken får å få plass til pc'en og da gikk noe galt.. Den raknet!!! IKEA BENKEN MIN LØSNET FRA HVERANDRE.. Det spriket både her og der.. Og oppå benken står en GIGA tv.. En tv jeg ikke under noen omstendigheter klarer og løfte selv..
Naboen var ikke hjemmet og jeg stod hjelpeløs igjen.. Heldig som jeg er så fins det snille mennesker der ute, så etter en tlf samtale var redningen på vei. Tv'en ble flyttet ned, benken reparet og tv'en flyttet opp igjen :D

(den er STOR og TUNG altså)

Så var rett i dusjen før jeg reiste av gårde får å trene litt hund. Først måtte jeg innom biltema å kjøpe en litt lenger kabel, slik at jeg kan sitte i sofaen med dataen i fange (eller på bordet)

Treninga gikk veldig bra. Det var Hanne, Lene, Kim og jeg. Tequilla gjør virkelig fremskritt og det er morro å kunne lære bort en del av de tingene vi selv nettopp har lært.. Håper de kommer til nytte :)

Vi var forresten i byen i går å miljøtrente litt. Men etter en oppvekst i oslo, så var det egentlig ikke noe sak å gå i Tønsberg :P hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar