torsdag 20. januar 2011

Enda en dag straks over.

I dag har jeg hatt fri. Jeg og Tequilla har nyti det fine været ute. Ikke like mye som vi kanskje burde, men ble da en grei tur i alle fall.
Nå er vi nettopp kommet hjem fra trening og jeg er like fornøyd i dag som sist gang.
I dag gikk vi gjennom lineføring med venninger og vi hadde stå under marsj.
Fikk igjen noen "aha" tips på lineføring. Både i forhold til tempo og bakpartskontroll. Vi skal trene på dette med å gå sidlengs blant annet.. :)
På stå under marsj skal vi starte litt på nytt. Ved bruk av godbit skål og "værsågod" skal vi prøve å få en pang stopp! :) Gleder meg til å se hvordan dette vil funke.
Vi skal også trene på dette med å stå rolig mens jeg beveger meg rundt henne.
Må si at dette å trene hund bare blir morsommere og morsommere!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar