søndag 20. desember 2015

All You want for Christmas is Me

Jeg har lagt merke til at det er blitt en trend hos single jenter å lage kontaktannonser enten via blogg, facebook eller avisa. Ettersom det fins vel så mange single gutter og jeg ikke har sett en eneste annonse laget av en gutt, så antar jeg at de av ymse grunner ikke har laget sin egen annonse.

Ettersom det nærmer seg jul så har jeg valgt å lage en liten julegave til alle single gutter der ute.
Jeg har laget den eneste annonsen dere trenger ;)

Nemlig min :)

For å unngå å få en informasjonstekst både lang og kjedelig, så har jeg droppet hele teksten og laget en liten filmsnutt i stedet.
Her vil dere få vite det meste som er verdt å vite om meg sånn i starten :)


Om jeg faller i smak, så kan frierbrev sendes til Helenehj86@gmail.com min så skal du se at jeg lett stiller opp på en date ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar