søndag 7. april 2013

Tusen Takk!!!

I helgen har jeg vært så heldig at Frank og Kjell Gunnar har holdt på i huset mitt. Jeg derimot har liggi rett ut på sofaen med feber og snørr og super mye dårlig samvittighet!!!

Jeg merker at jeg nemlig kjenner litt på det der med å få så mye hjelp i huset. Jeg er evig takknemlig og setter utrolig stor pris på å få hjelp. Jeg kunne på ingen måte klart det alene.
Det som sliter på meg er at jeg føler at jeg aldri kommer til å kunne gi nok tilbake til de som hjelper meg. Ord er så små, når det er snakk om så mye hjelp...Hva er et takk?
Hadde jeg hatt midlene skulle jeg betalt veldig godt, men det har jeg jo ikke...

Føler at "du får din lønn i himmelen" ikke passer seg helt heller..Jeg kjøpte ikke den når jeg var liten, så da føler jeg kanskje ikke at jeg kan betale med den setningen heller :P

Poenget er i alle fall at jeg er uendelig takknemlig for all den hjelpen jeg har fått og kommer til å få!!!!


                                                      TUSEN TUSEN TAKK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar