mandag 15. april 2013

Det gikk bra :)

Da er det overstått. Min aller første treningsøkt! Og jeg må si at jeg er ganske fornøyd!
Jeg har blitt veid og målt, slik at vi har et utgangspungt. Og ettersom jeg ikke eier en vekt, så ble jeg faktisk litt overrasket over at jeg veide SÅ mye som det jeg gjør...  Målene har jeg jo ikke noe å sammenligne med, men i forhold til hva legene sier at målene skal være så har jeg noen cm for mye. :P
Dagen i dag ble brukt til å lære meg de apparatene som jeg skal bruke. Det ble noen apparater ettersom jeg faktisk skal trene hele kroppen. Når jeg neste gang skal trene onkli blir det 10*3 på hvert apparat. Vi skal dele kroppen i to slik at jeg kan trene "oppe" og "nede" annen hver gang ;)

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg svettet masse i dag, men det jeg kan si er at det verker i begge armene! og i bena. Jeg skulle handle i på vei hjem og var dum nok til å ta en bærekurv... Selvom jeg bare skulle ha 2-3 ting så var jeg nødt til å bytte til en "trekkke etter deg" kurv :P

Jeg gleder meg til fortsettelsen, og jeg er ganske sikker på at på onsdag blir jeg svett!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar