mandag 10. september 2012

filming av trening.. noen Aha opplevelser ;)

Jeg har jo fått meg ny data og av den grunn tenkte jeg jeg skulle legge over alle bildene på tlf min. Greit å ha de på pc'en også. ;)

Blant alle disse bildene kom det også en del videosnutter. For en gang skyld tenkte jeg at jeg skulle se på disse filmene og slette de jeg ikke ville ha.

Det viste seg at noen har filmet meg litt under trening, og jeg ser jo nå KLART OG TYDELIG hvorfor hunden min ikke kan stort. Jeg klikker og belønner i hytt og gevær.
Jeg ser spesielt at vis jeg har prøvd på en ting mange ganger, og det egentlig aldri blir bedre.Ja, da klikker og belønner jeg på gang nr 110 bare får å gjøre det :P

Så fremover blir det andre som får klikke også skal jeg nok prioritere å filme litt innimellom bare får å få evaluert litt. Greit å se om jeg blir noe bedre eller om jeg bare fortsetter med dette tullet :P
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar