tirsdag 31. januar 2012

Første dag i nytt hjem :D

Ja, da har Molly flyttet inn. Jeg må si at jeg er foreløpig strålende fornøyd med henne! Tilvenningen av Tequilla og Molly kan jeg vel egentlig ikke kalle en tilvenning en gang. Tequilla kunne vel ikke brydd seg mindre :P
Her er deres første møte.



Molly er en tøff liten pike. Hun brydde seg ikke om noen ting på hjemreisen. Når hun ble luftet mens vi ventet på båten brydde hun seg ingen ting om lastebilene eller alt det andre som bråket. Hun var mere opptatt av å henge etter meg på tur....



Hjemme har vi sprinkel trapp opp til leiligheten, men før jeg hadde fått løftet henne opp så var hun jaggu på vei .... Vet om mange voksene hunder som sliter med slike trapper, så jeg ble overrasket over at hun ikke brydde seg i det hele tatt...



Ned er ikke like kult alltid :P




Inne har hun fått en del leker, det virker det som hun setter pris på, for hun flyr rundt med en av dem  i munnen hele tiden. :)


Selvom det er lite snø i Danmark, så merker man ikke så mye til at hun ikke har opplevd det så mye enda :P



Jeg har alltid hørt skrekk historier om maller som aldri hviler, og jeg var veldig spent på hvordan Molly kom til å bli. Til nå, så har hun lagt seg av seg selv. Enten i buret sitt eller i sofaen :)


Så som sagt, så er hun bare fantastisk. Det eneste problemet vi foreløpig har møtt på, er at hun er kjempe redd for Richard!!! Hehe, men hva gjør vel det så lenge hun er glad i meg :P Neida..
Hun er en kjempe mammadalt allerede og så fort Richard prater eller beveger seg så løper hun opp i fange mitt. Hun knurrer og bjeffer på han som bare det. Men jeg tenker at nå som Richard skal ha 3 ukers ferie, og jeg har masse hundegodis, så vil ting gå seg til veldig greit :D




2 kommentarer:

  1. Så fint å lese at det har gått så bra i starten! Håper det fortsetter! Og du er en kjærlig og omsorgsfull ny mamma for vesle Molly-jenta! Morskjærligheten blomstrer!!

    SvarSlett
  2. Takk takk Inger. Så hyggelig at du legger igjen meldinger her til meg :D Vi koser oss masse!!!

    SvarSlett