onsdag 7. september 2011

Ny hund

Som dere sikkert har fått med dere så venter jeg på min nye hund. Jeg har landet på rasen Malinois av oppdretter Brakeless.
Alt har vært nøye gjennomtenk fra min side. Tilogmed navn. Molly skulle hun hete.
Men nå har det seg sånn at ting er blitt litt forandret.
Rachel fødte valpene 1 uke for tidlig og det ble en lang tøff fødsel for henne. For øyeblikket er det 5 levende valper 4 hanner og 1 tispe. Tispa skal til bergen.
Jeg måtte da i tankeboksen på nytt. Ta en hannhund, eller vente på evt nytt kull. Noe som kan bli leeeenge til. Har ikke lyst til å bytte oppdretter på denne rasen, så da måtte evt alternativet vært å bytte rase og det vil jeg heller ikke.
Så da blir det en malle valp på meg denne runden, men en hannhund istedet for tispe.
Etter nøye gjennomtenking tror jeg det skal gå helt bra.
jeg har kun et problem. Hva i all verden skal han hete?????

Jeg har lyst på et kort navn, men som matcher Tequilla. Tequilla og .....?
Knerten kanskje?
Jeg tar gjerne imot forslag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar