tirsdag 6. september 2011

Dagen i dag.

Dagen i dag startet med at jeg på face leste at valpene er på vei ut, 1 uke for tidlig. Jeg ble meget bekymret for dette, men valgte å tenke positivt. Så bar det avgårde på jobb"intervju" i dyrebutikken på krokstadsenteret. Dette var en meget hyggelig samtale og jeg skal ha opplæring allerede på lørdag!!!!!!!
 Halv 5 dro vi på visning i Hof, noe vi begge gledet oss veldig til ettersom vi trodde dette kanskje kunne være huset vi ville ha. Men vel fremme kunne jeg ikke si noe annet en; her vil ikke jeg bo. Så vi snudde i oppkjørselen og dro hjem igjen uten å ha gått ut av bilen en gang...
Så bar det rett på hundetrening, i øs pøs regnvær. Og alle som kjenner hunden min vet jo hvor glad hun er i regn og vått underlag. Så jeg var smart og valgte å bare trene på ruta (ingen sitt eller ligg i den øvelsen :P)
Dette gikk over all forventning. Fikk noen fabelaktige tips av Vegard som gjorde at hunden min SPRANG ut i ruta, tok ballen som lå der og lekte vilt med den!!!! Hun koste seg faktisk!!!!!!!!!
Så alt i alt en meget bra dag. Fikk også roet nærvene litt da Vegard sa at det pleier å gå bra selv om valpene blir født såpass fortidlig! :D

3 kommentarer:

  1. Var du på trening? Så flink! Prøvde sende deg en sms og høre om du skulle.. Men du fikk den kanskje ikke? Grattis med jobb, moro med noe nytt da - og litt nærmere :-)

    SvarSlett
  2. Vi krysser fingre for at det går bra med valpene og at det er ei lita tispe som blir din der.
    Spent på å høre om dette huset :-D. Må ha vært noe spesielt siden dere ikke ser på det engang :-).

    SvarSlett
  3. Jeg var på trening, men fikk ingen mld.. Jeg plinger på deg med en oppdatering i morra eller noe jeg Heidi. :)

    SvarSlett