søndag 31. juli 2011

Terapihund

Jeg skulle sove hos Lene fra fredag til lørdag og så meg nødt til å ta med hunden på jobben. Dette var selvfølgelig en av de varmeste mest solfylte dagene som har vært i sommer. så jeg var ute 2 ganger hver time for å lufte hunden og for å gjennomluftet bilen og fylle på vann. Alle vinduene sto helt på gløtt og i tillegg flyttet  jeg bilen 3 ganger.
Når vi skulle ha lunsj kvart på tolv spiste sjefen sammen med oss og vi koste oss med is. Mesteparten av pausen brukte jeg ute med Tequilla. Når jeg kom inn igjen satt sjefen og prata om at vi egentlig burde hatt noen besøkstur på bokollektivet. Og da var ikke jeg snau med å si at jeg hadde et i bilen. Gå å hent henne da, var da en klar instruks. Så jeg hentet Tequilla mens de andre samlet de gamle i stua.
De ble SÅ fornøyd for Tequillas selskap!!! Så nå har jeg bedt om å få opplæring der inne slik at jeg kan jobbe der og ha Tequilla med på jobb. :D Kjempe morro. Tequilla er kjempe flink med de. Virker som hun skjønner at de trenger litt selskap for hun stod lenge ved flere av dem, bare for å la dem ta på henne og kose med henne. Noe hun vanligvis ikke gidder.
Tror hun ble rimelig sliten og varmen slo henne litt ut, for hele veien til Lene hang hun ut av vinduet :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar