tirsdag 14. juni 2011

danmarkstur

Heidi skal snart få seg valp, og i den forbinnelse fikk jeg æren av å være med på en snartur til Fyn for å møte oppdretter.vi dro fra Heidi 06.60 på lørdag og var tilbake hos Heidi 01.30 på søndag. så en snartur.
Danmark har en hel del å by på av vakkert landskap, fine hus og god mat.


her er hotellet vårt
her er utsikten fra hotellrommet 

i danmark var det veldig mange hus som hadde navn :)


her spiste vi god mat



vi gikk gjennom en kirkegård på vei tilbake til hotellet etter by turen.
Helt fantastiskfin kirkegård syns jeg.



det var så utrolig mange fine hus og hager i danmark :)

her kjøpte Heidi og jeg øl på lørdagskvelden. Det er en kiosk og vi betalte 18 kr for 2 pils :D

her nytes de :P


Her er grunnen til at vi reiste ;)



På vei hjem måtte vi også spise litt og da var det godt med en Fransk hotdog :P
vi fikk med oss solnedgangen på vei hjem...


og at månen kom opp



Må takke Heidi for muligheten til å få være med. Jeg koste meg virkelig!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar