lørdag 7. mai 2011

En hyggelig kveld med gamle kollegaer

På kvelden etter konkuranssen var jeg invitert hjem til Anne. Vi er en gjeng som jobbet sammen i hogsnes, som prøver å holde litt kontakten ved å møtes et par ganger i året. Hver gang har det til nå vært mye fokus på fantastisk mat, og jeg klager IKKE!!! Er det noen som kan lage mat så er det Anne. Og i tillegg så er hun så heldig at Pål, som også er en guru innen for mat, stiller opp som hjelper. Vi andre kommer bare å nyter denne herligheten.

Forretten var en kald kokossuppe med scampi. 

Hovedretten var lam med tilbehør.



Desserten var sjokoladefondant med is og nydelig bringebærsaus.

Fordi Pål hadde bursdag hadde Gro Vibeke med en deilig, deilig kake!

Og til slutt ble det servert snacks av forskjellige varianter ;)



Dette var en kjempe trivelig kveld. Jeg var jo rimelig sliten etter en lang dag på stevne, så kvelden ble tatt tidlig for min del. men jeg koste meg masse den tiden jeg var der!!! Håper vi tar en sommerfest også.

2 kommentarer: