tirsdag 26. april 2011

Trene, trene, trene

Ja, nå er det ikke lenge til konkurranse igjen, og vi har en del å jobbe med. Etter forrige konkurranse har jeg måtte jobbe masse med fellesdekken, og når jeg trodde den begynte å sitte, så visste Tequilla meg hvor feil jeg tok :/ Kjempe frustrerende er det. Så planen er(har vært noen dager) klar.
TRENING HVER DAG!!!!
På søndag møtte jeg Lene på Krizoo og vi hadde 2 gjennomganger av programmet. Da så jeg noe annet jeg må ta tak i. På fvf (dekk og stå) henger hunden min igjen langt bak meg. Dette tror jeg er fordi hun venter på en stå komando. Så jeg har trent masse fvf med bellønning forrover (kaste ball og godisskål forran).
I dag hadde vi en ny gjennom gang og jeg hadde en annen hund, dette kan skyldes ikke så varmt vær og mer trøkk hos Tequilla.
I går trente vi litt for oss selv bare, før vi fant en plass vi kunne kaste litt ball. For alle dere som ikke kjenner min hund, så er hun IKKE leken. Jeg har jobbet MASSE med å vekke både kamp og jakt lyst, og nå ser jeg resultater. Legger ved et par videosnutter så dere kan se.
Fremover nå blir det gjennomgang av programmet hvertfall 1 gang hver dag. Så jeg håper dette vil gi resultater!!!

                                                     På vei ut for å hente ball, måtte lete litt..


På vei tilbake :)




1 kommentar: