mandag 25. april 2011

Et hyggelig visitt til oslo i påsken :)

Nå som jeg har hatt noen dager fri benyttet jeg meg av anledningen til å reise inn til oslo og møte Petter og hans hund Balder. Jeg var også så heldig at jeg fikk møte hans meget sjarmerende datter ;)
Balder er en amstaff på snart 7 år. Kjempe søt er han og den hvite stripa i panna er så brei at han ser ut som en valp fortsatt :P
Det som var litt morro var at Tequilla og Balder var fortreffelig like i utseende. Balder var litt breiere da :P


Det er deilig med hunder som går pent i bånd, for da kan selv små barn få gleden av å "gå tur".


Tequilla måtte sette Balder litt på plass, for han var litt inpåsliten syns hund. Men det brydde ikke han seg stort om, han bare la seg langflat og krøyp etter :P


På vei hjem den kvelden var Tequilla ganske sliten, hun åpnet ikke øynene en gang når vi skulle betale i bommen :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar