søndag 27. mars 2011

Min arbeidsdag

Jeg er jo så heldig at jeg jobber i barnehage. Nå som våren er i anmars merker man hvorfor man klarer seg gjennom vinteren. Alle klærne som skal kles på og all kulda vi må overleve i noen mnd er liksom vært det når vi nå kan være ute hele dagen og bare nyte sola og alt annet naturen gir til oss.
Det er litt morro å ta bilder med barn, rett og slett fordi di ser verdier i andre ting enn oss.
Her er "stedet vårt"





 

Jeg koser meg jo inne i barnehagen også jeg da.. Får liksom frem barnet i meg ;)

Er du hjemme Jonas?      

Jonas, HALLOOOOOO!
Åh, der var du Jonas. Du må forte deg.

La oss dra, vi blir angrepet

Hent hesten!!


Hohoho. (sies med dyp,mørk stemme)

klare til avreise!Få skipet i lufta gutter!

hohoho. Her kommer vi.


Vi er klare, la dem komme!!


Noen dager koser vi oss litt ekstra i barnehagen


 
Dette var bare noen av vaflene.

2 kommentarer: