fredag 28. januar 2011

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiten..

Idag begynte jeg dagel halv 7 får å gå en god tur med Tequilla før jobb. Jeg visste at jeg skulle være borte i over 14 timer og jeg visste ikke når Henriette skulle komme. Tenkte da at en god morgen tur er viktig.
Vi hadde planleggingsdag i barnehagen i dag. En skikkelig givende dag egentlig. Vi fikk satt lys på mye nyttig, som vi kanskje visste fra før, men som vi ikke tenker så mye på.. Greit å bli minnet på et parr ting innimellom.
Var i barnehagen fra 0800-1500
Så bar det rett til første opplæringskveld på gamlehjemmet. Dette er nok en jobb jeg kan trives i, men selvfølgelig har alle jobber sine utfordringer. Men jeg gleder meg til å møte de :)
Nå er kl 22.30 og jeg er super sliten.
14 timer på jobb i strekk gjør noe med en altså. Jeg er helt tom..
Henriette sitter i sofaen og jeg prøver å finne på noe å prate om, spørre om eller bare si.. Men jeg klarer ikke.  Er utrolig at jeg klarer og blogge..
Imorgen er en ny dag. Da er det jobb fra 0800 til 1445.
Lørdagskvelden blir denne helgen hellig og jeg/vi skal kose oss skikkelig :D
Natti natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar