tirsdag 14. juli 2015

Sommerferie 2015

Da var ferien min allerede over og jeg er veldig glad for at jeg har fått mulighet til å nyte hver dag like mye.

Når man ikke har så lang ferie er det viktig å gjøre det beste ut av den!!
Så jeg tok først turen ned til Næstved i Danmark hvor oppdretteren til Molly og Kalisi bor.
Klubben der skulle arrangere Danish Open, en mondikonkurranse weekend, så jeg dro ned for å få med meg hele herligheten. Jeg kom på mandag, så jeg fikk annledning til å tren hund, lage rekvisitta og spise god mat før helgen var i gang for fult.
Denne uka skal så absolutt gjentas neste år også, for jeg koste meg virkelig!!



I løpet av helgen ble jeg kjent med noen svensker som klarte å overbevise meg om at det var lurt å reise rett fra DK til Sverige på mondiokurs. Ettersom sporten er ny for meg, og jeg vil lære mest mulig så var jeg ikke spesielt vanskelig å overtale.
Så mandag og tirsdag i ferieuke 2 tilbrakte jeg ett eller annet sted i Sverige som ikke har navn, kun gps kordinater :P
Jeg måtte lære fort, for her var det bare å spenne fast hundene og stå imot. Min fransk er noe rusten (eller ikke tilstedeværende...), så jeg er glad det var en svenske som kunne tolke litt for meg. (selvom det skulle vise seg at det var ikke alle de svenske ordene jeg fikk helt med meg heller :P)

Jeg reiste fra Sverige sliten, men med høy motivasjon til å trene. Så nå var det nesten synd at jeg fortsatt hadde noe ferie igjen. :P
Turen videre tok meg til et eller annet sted i mellom Hamar og Elverum hvor jeg besøkte Guri og Arve, før jeg dagen etter dro videre til hytta på Femund der Tequilla  (og pappa og henriette) ventet på meg. :D


Siden jeg er blitt så sinsykt god til å lage disse videosnuttene mine så kan jeg ikke skuffe nå.

Her er ferien min oppsumert i film og bilder :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar