mandag 11. august 2014

Å lære, eller ikke lære... That's the question.....

Det er egentlig noe dritt å lære nye ting... Det er min påstand. For jo mer jeg lærer av nye ting, jo mer har jeg lyst til å starte på nytt.
Jeg har lyst til å gjøre ting riktig fra starten av.
Jeg har lyst til å slippe å jobbe mot de tingene jeg tidligere har lært hunden min.
Jeg har lyst til at ting skal gå mer fremover enn bakover.
Jeg har lyst til å få til ting litt fortere :P

Jeg er super fornøyd med min Molly, hun er et arbeidsjern uten like, og hennes iver i å gjøre meg til lags gjør at jeg har utallige forsøk. Men det er så mye jeg kunne ønske jeg visste før jeg fikk henne. Så jeg kunne gjort ting i riktig rekkefølge. Fokusert på de rette tingen...

Jeg vet at vi alltid tenker sånn. Molly er min tredje hund, og jeg har tenkt slik med alle sammen. "Med den neste hunden blir det bra, for da vet jeg hva jeg skal". Men nå er dette ikke bare min neste, men min neste etter det igjen. Og jeg sitter fortsatt og har lyst på en ny valp for å starte fra scratch.

BAH!!!!! Dette er så frustrerende...
Kanskje jeg rett og slett bare må slutte å tilegne meg ny kunnskap...





Dritt bok, som er så altfor fengende og logisk og lærerik og inspirerende og 2 år for sent i mine hender!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar