torsdag 20. mars 2014

3 uker med mye ny kunnskap... :)

De 3 siste ukene har vært som en ny start på livet. Jeg har lært så utrolig mye på kort tid!! :)

Jeg har lært at når det er snakk om mengde mat i forhold til antall proteiner, så må man ha en slik vekt.


Jeg har lært at det fins mange alternativer til sukker...
Jeg har også lært at ingen ting smaker like bra som sukker!!! Jeg har også lært at alle de som påstår det enten er dumme, mangler smakssanser eller JUGER!



Jeg har lært å skille eggehvite fra eggeplomme...

 

Jeg har lært at hunder liker eggeplommer, men at de etterlater seg en meget stram lukt om de får for mye...



Jeg har lært at på Meny, sammen med glutenfrie varer, så står det noe som heter fiberhusk som koster 70 kr for 300 gram. Dette er noe som mange mennesker kan få deg til å tro at du trenger, men jeg tror jeg hadde klart meg like bra uten...




De menneskene som fikk deg til å tro at fibehusk var et must, mente også at fiberhusklapper var kjempe gode.
Jeg har lært at de menneskene som mener det har det litt på samme måte med de som mener at sukkererstatninger er like godt som vanlig sukker.

De tar FEIL!!!


Jeg har lært at når man ikke klarer å spise nok proteiner så må man krype til korset og late som man er slik en bodybuilder P



Jeg har lært at buljong er undervurdert!


 Og jeg har lært å fylle kjøleskapet med sunne ting. Noe godt og noe mindre godt...


Helt til slutt vil jeg bare si til alle dere der ute som mener at cottagecheese med kanel og stevia/sukrin gir en følse av å spise grøt, dere driter dere ut!!!!!
Ikke en gang mens jeg lukket øynene og holdt meg for nesa fikk den blandingen meg til å minne om grøt! FYTTIHELVETE så vondt!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar