torsdag 21. november 2013

"My Crib"



Nå for tiden går det ufattelig mange hus og hjem serier på TV. Det er opppussingsprogrammer og det er folk som ønsker å vise frem husene sine i håp om at de har de fineste husene i Norge.

Så, PR-kåt som jeg er, har jeg laget mitt eget "Velkommen til mitt hus" innlegg :D

Som det også blir sagt i videoen så lever jeg for å skåne miljøet og en av måtene jeg gjør det på er å bruke så lite strøm som mulig.
Desverre så betyr det at det er litt mørkt i deler av hjemmet mitt, noe som gjør fokuseringen til kameraet noe dårlig..

Jeg håper dere setter pris på å bli tatt med til "My Crib", og at kanskje dere blir inspirert til å gjøre visse endringer hjemme hos dere selv.

Enjoy :D




2 kommentarer:

  1. Fantastisk Crib, det blir bra :-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk Crib, det blir bra til slutt :-) Voff

    SvarSlett