mandag 20. mai 2013

Så herlig livet er!!

Nå er sola og varmen endelig kommet og jeg kjenner at overskuddet begynner å bygge seg opp igjen!
Den siste tiden har jeg hatt en del oppturer og jeg må si at denne helgen har jeg følt at jeg virkelig nyter livet igjen.

Forrige helg var jeg på førstehjelpskurs med NRH! Dette var en fantastisk langhelg fylt med masse nyttig lærdom, en del hundetrening, BESTÅTT apell ( var bare fellesdekken igjen) og en god dose sosialt samvær samt en liten runde med øl, vin og vin og vin :P

Jeg har fått trene på HLR. Etter dette bildet ble tatt lærte jeg også hvordan man skal stå riktig i forhold til pasienten :P

 Jeg har lært hvordan man skal pakke inn nedkjølte mennesker.
 Jeg har fått prøve meg med sondestang :D
 Jeg har fått prøve HLR på scooter. (det er mye tyngre enn man tror)
 Molly og  jeg har søkt fra scooter. Molly syns det var helt grusomt i starten, men når hun ble fortrolig med kjøringen skrudde hun på nesa og vips så fant hun figuranten !! Flinke, flinke babyen min!
 I tillegg har hun blitt RÅ på spor!
 Jeg har også fått lov å fryse litt på fjellet :P
  Og morsomst av alt var at jeg fikk være den savnede 75 år gamle mannen med hjerteproblemer og diverse andre småplukk ting.. ;) ;) ;)


Denne helgen har jeg fått besøk av lillesøster. Det syns jeg er kjempe koselig og jeg har hatt en knall helg.


Vi har trent og blitt passe støle :P
Vi har spist knall god frokost
 Hege har satt ut havfruen og bada :)
Jeg har fått hjem pusen min. Noe jeg tror jeg setter mer pris på enn hva Taxi gjør...


Tequilla nyter også det varme vært. :D


Ja, så alt i alt. Den siste tiden har gjort meg lykkelig. Min omgangskrets er plutselig blitt mye større, og jeg kjenner at jeg liker veldig godt å bli kjent med nye mennesker. Det beste er jo når man treffer mennesker på hundetrening man faktisk får såpass bra kontakt med at man også har kontakt uten om hundetreningene!!
Så til alle dere der ute som føler dere truffet, takk for at dere er de dere er og at dere beriker livet mitt med deres :D

Takk for nå, og sees plutselig igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar