onsdag 17. oktober 2012

Lykkerus


Jeg er ikke lenger mellom barken og veden, jeg er på vei til et sted så fullkomment at jeg ikke skjønner det helt selv enda.
Jeg svever på en rosa ventesky. Jeg planlegger, tenker og drømmer meg bort KONSTANT.
Smilet sitter lett og jeg merker at en sterkt savnet energi er på vei tilbake.

Selv om jeg gleder meg veldig til å flytte inn i mitt eget hus er det allikevel veldig vanskelig for meg å føle på. Det er litt surrealistisk... Egentlig veldig surrealistisk :P
Jeg klarer ikke helt forklare hvordan jeg har det akkuratt nå, eneste jeg er helt sikker på er at denne overveldende, eksplosive lykken er noe av det beste jeg har vært borti på år og dag.

Nå bruker jeg en del tid på å finne ut hva jeg mangler. Og det er jo, som mange ganger før, veldig mye.

Her er en liste over det jeg kommer på nå. Så om noen der ute har noe de vil kvitte seg med så tar jeg imot det meste med STOR takk:)

Komfyr
Klesskap 
Fryser
Gryter og Kjeler
Snørfreser ;) ;) ;)
Tv
Dvd/Blueray spiller
Tørketrommel ;) ;) ;)
Vaskemaskin


Ja, det var noe av det jeg kom på nå...

God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar