søndag 17. juli 2011

Pass av Jakko, del 2 (siste del)

Ja, som dere vet har jeg passet Jakko noen dager. Det var nok litt av et sjokk for han stakkar, for frem til nå har jo jeg bare møtt Jakko med hans matmor, så jeg har ikke tatt noen styring over han.
Så fra å kjenne meg som en hyggelig dame med godis har jeg nå i løpet av noen få dager blitt en kjip dame med regler :P hehe.
Men litt morro tror jeg nok han har hatt. Han har blant annet brukt en del tid forran akvariet vårt.

og i sofaen vår.
Jeg trodde kanskje han koste seg...

men det viste seg at han kjedet seg...

og når kvelden kom og jeg mente det var sengetid, mente Jakko det var rote tid...

Så da ble han sendt ut av soverommet, men det hjalp lite, for jeg våknet til et esel uten sal og hanekam, og en fiskematerting tygd i stykker!!!

Men det skal sies at Jakko er en virkelig herlig hund. Har nok en gang vært dårlig til å ta bilder, så dette er er de jeg har.... :/

Nå er Jakko vel hjemme hos sin kjære familie som nylig har blitt utvidet med en hund til. Jeg var å sjekket status der i dag og Jakko virket meget fornøyd.

Som takk for at jeg passet Jakko var jeg så heldig å få et håndkle til å tørke våte hunder med, og en smilende dud lagd av spiselig skumgummi....
 ....og en nydelig sjokoladehund...

TUSEN TAKK HEIDI!!! Både for gavene og for at jeg fikk lov til å bli bedre kjent med Jakko :D


1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha............
    det er jeg som skal takke.
    Nå har du fått erfare at prikkedyr er forvokste valper som aldri blir voksne.
    De må elskes som der er, og jeg eeeelsker prikkedyret mitt og alle rampestrekene som følger med på kjøpet :-))))).

    SvarSlett