onsdag 13. juli 2011

MOLLY!!! og diverse annen trening :P

Endelig kom beskjeden jeg syns jeg har ventet så alt for lenge på!!! Valper ventes i midten av september.!!!! så om alt går slik man ønsker så blir det ikke så lenge til min kjære Molly blir født :)
Så nå er det bare å grave seg ned i bøker og friske opp litt litteratur. Jeg har allerede laget en avkryssningliste på ting jeg vil gjøre med valpen i forhold til miljøtrening, så nå er det bare resten som mangler. :P Men en del tanker har jeg jo gjort meg siden jeg har ventet på valp så lenge..

Ellers driver jeg å trener litt på sitt, dekk og stå. Jeg prøver å få inn i muskelminnet til Tequilla akkuratt hvordan bevegelsene blir slik at jeg slipper avt fremdrift i øvelsen når jeg skal begynne å jobbe på avstand.
I tillegg trener vi på apportering, noe jeg syns går utrolig treig. Vi må ta skritt for skritt og her telles sekunder på hvor lenge hun holder apportbukken, og jeg må gradvis øke antallet sekunder. Strekker jeg strikken for langt slipper hun bare bukken og gidder ikke jobbe mer. Utrolig kjedelig altså, men sånn må det jo bare bli.

Reiser straks til Heidi, for å passe Jakko og huset hennes noen dager. Gleder meg og jeg tror Tequilla og Jakko vil syns det er stas å få være sammen hele tiden over noen dager. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar