tirsdag 26. juli 2011

22 juli 2011

Det er ganske vanskelig når man sitter i bilen på vei til hytta og skjønne alvoret i det man hører på radioen. Etterhvert som ting får sunket inn i hodet, merker man at man er veldig glad man ikke lenger bor i oslo, men så kommer man på alle man kjenner som bor i oslo. Jeg har mesteparten av familien min i oslo, og mange av mine barndomsvenner bor der fortsatt. Noen av dem er tilogmed bosatt i sentrum.
Alikevel er det vanskelig å sette seg inn i noe som helst. Det er alt du hører om på radio, og alt du leser om i avisene. 95% av alle innleggene på facebook handler om det. Nå har jeg brukt store deler av dagen i dag på å lese det meste som er skrevet om denne tragiske hendelsen. Og jeg må si at når man kommer over blogginnlegg fra personer som var på Utøya når dette hendte, blir man ganske satt ut. Sterk lesing må jeg si at dette er. Jeg kondolerer til alle pårørte og jeg håper vi aldri trenger å oppleve noe slikt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar