lørdag 5. mars 2011

Den store dagen!!

Nå er kl 08.09 og leiligheten er fylt med en kvalmende lukt av nykokt lever.
Jeg våknet av meg selv kl 6 i dag i full panikk. Jeg var helt overbevist om at jeg hadde forsovet meg og at kl var 10.30. Heldigvis var dette feil og jeg klarte å "hvile" i senga til halv 7. Da stod jeg opp. Jeg gikk rett på bade og hoppet i dusjen. Jeg tok en laaang deilig dusj, bare for å gi meg selv litt ekstra i dag.
Så satte jeg leveren til koking, før jeg spiste litt frokost. Denne veldig spesielle morningen fikk Tequilla lov å sitte å tigge. Hun er nok sulten, for det ble en god sikkeldam der hun satt : D
Vifta over ovnen tok vekk mesteparten av lever lukte, så jeg måtte krype til korset og skru den av.

Så bare det ut på tur. Må si at det er ganske deilig å kunne gå tur halv 8 på morningen når sola skinner og fuglene er i full sang. Tror Tequilla likte det også, for vi lekte og kosa oss hele turen!! Deilig.

Nå sitter jeg i sofaen og kobler av litt. Tequilla har nemlig gitt meg et "hva er det du stresser sånn for" blikk i dag. Og innimellom er jeg sikker på hun tenker " jeg skulle bare holdt senga!!!" Hehe. Så da er det nok greit at jeg kobler litt av.. Så vi ikke starter helt på skeive. ;)

Målet med i dag er å få en så positiv opplevelse som mulig. Ingen krav og ingen strenge miner! bare morro, uansett resultat. Jeg har ingen forventninger til nor resultat i dag, men det hadde vært morro med flere karakterer over 5 enn under :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar