torsdag 6. januar 2011

Snø og en hund med for lite pels!!

Ja, i går snødde det og jeg var ute å måkte, hunden var i langline og jeg gravde frem bilen og måkte lett rundt. Hunden satt ved døra og sutra....
Ja, i natt har det snødd mer, og på morningen måtte jeg ut å grave frem bilen igjen. Jeg Tok frem langlina og lette etter hunden. Jeg har ikke et veldig stort hus jeg må lete i, men en liten leilighet på kanskje 50 kvm. Men jeg måtte lete. Jeg ropte og lokket og lette og lette. Men nei, ingen hund. Så hørte jeg plutselig en slags during bak tv'en. Og gjett. Rett bak tv'en satt en stakar Tequilla og skalv. Hun ville ikke ut å måke nemlig. Så jeg droppet lang linen, lot henne tisse rett utenfor døra før jeg lukket henne inne mens jeg selv drev ute i 30 min får å finne bilen og lage vei så jeg kunne kjøre ut.

Neste hund skal ha pels... Og den skal like å leke i snøen med meg ;)
Nå snør det ikke lenger og det er ikke så surt. Så snart skal langlina frem å jeg og Tequilla skal ut å måke igjen... Sammen :P

2 kommentarer:

  1. Haha, ja er ikke lett med en hund uten pels!

    SvarSlett
  2. Du får kjøpe klær til henne :)

    SvarSlett