lørdag 8. januar 2011

Lp trening

I dag har jeg vært på lydighets trening. Jeg er kjempe fornøyd. :D:D
Først trente vi på venstre venninger. Dette var noe vi trengte og jeg fikk mange gode tips. Også litt generelt om min lineføring ble sagt, ting jeg ikke har tenkt over før. Ting jeg trodde var ganske bra, men som ikke var bra i det hele tatt :P hehe.
Noen tips om bakparts kontroll kom også godt meg. Og jeg fikk vite AKURATT hvor hånda skal være med godisen om man skal gå med den i hånda :)




Etter pause trente jeg på innkalling, stå og tannvisning. Må si at jeg fikk et gjennombrudd på tannvisningen nå. Fikk noen tips som jeg aldri har hørt før og jeg tror disse kan gjøre underverker for Tequilla.

Jeg ser det at om jeg skal fortsette å legge ut bilder fra trening hvor jeg er med er jeg nødt til å tenke på hvordan jeg kler meg :P hahaha


Nå hviler vi oss etter en fin tur i hyttebyen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar