mandag 3. januar 2011

Trening, trening, trening..

Ja, i dag kom vi oss omsider på trening. vi reiste med godt mot helt alene til gjennestad. Uten å vite om noen andre som skulle trene...
Når vi kom dit lusket jeg meg inn uten hunden. Måtte sjekke ståa og om det var greit at vi ble med.
Der var det en gjeng hyggelige mennesker som trente hundene sine. (bordere og terver) Jeg så fort at dette var et litt høyere nivå enn hva vi var på. Så jeg presanterte meg som en fersking og sa at vi jobber mot å kunne starte en dag. Jeg forklarte også vårt problem med dårlig motivasjon og lite tålmodighet (det siste var meg :P)
De ønsket meg velkommen og jeg hentet hunden. Hun puttet jeg i det eneste buret som var ledig. (tror det er et bur for en mini puddel eller noe) Da ble det pratet litt om rasen/blandingen Tequilla er og vi kom naturligvis innpå hennes syn på andre hunder.
Jeg fikk senket skuldrene og tok ut hunden får å trene.Ruta var ledig så jeg tenkte vi skulle starte med den..
Fot sa jeg og vips så satt hun perfekt fot  : D Jeg gikk inn i ruta, fotalte Tequilla hvor kult det var der inne. gikk tilbake sa, Se ruta. og vips så så hun i ruta. Jeg sa; gå ruta. og vips så løp hun i ruta!!!
Dette skjedde begge gangene!!!! SÅÅÅÅÅÅ fornøyd altså.
Tok også tannvisning. Fikk den eneste mannen som var der til å ta opptil flere tannvisninger på oss. Og dette gikk kjempe bra..

Vi trena også litt inkalling over hinder og litt apportering. Alt i alt en kjempe bra trening .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar