fredag 7. januar 2011

Kom Jon Blund...

Etter jeg flyttet for meg selv så har jeg hatt et lite problem... Jeg får ikke sove... Eller jeg får sove, men jeg blir ikke trøtt... Eller, hmmm, jeg er trøtt men ikke sove trøtt..



Så nå ligger jeg her i senga og skriver i stedet... Tequilla ligger i kurven sin og sover. Snorker gjør hun også. Kunne ønske det var meg. Ikke fordi hun ligger i en kurv, men fordi hun sover.


Tankene svirrer ofte mye når jeg ikke får sove. De svirrer om ting jeg ønsker meg, om ting jeg setter pris på, om steder jeg har lyst til å dra og ting jeg har lyst til og oppleve.
Jeg tenker på ting som har vært som kanskje kunne vært gjort annerledes og jeg tenker på ting som har vært som jeg er veldig glad for at har vært akkuratt slik det har..

Jeg tenker på hvor heldig jeg er. På hvor mange venner jeg egentlig har og hvor bra jeg har det.
Mye vil ha mer sies det. Og jeg har skjønt det begrepet for lenge siden.... Men jeg kjenner veldig på det nå for tiden..
Hver dag prater jeg med en eller fler av mine venner. Men alikevel får  jeg ikke nok. Skulle gjerne møtt de hver dag.
Hver dag koser jeg meg med Tequilla. Vi går tur og trener litt innimellom. Men alikevel vil jeg ha mer. Jeg vil trene mer, leke mer og ja jeg vil egentlig ha en til hund og kose med. (og trene med).
1 gang hver mnd får jeg utbetalt en vis sum med penger. Men alikevel vil jeg ha mer..

Ja, kort summert så er det vanskelig å hele tiden føle seg fornøyd.. Noe som egentlig er ganske slitsomt.
Jeg streber alltid etter å gjøre en best mulig jobb når jeg er på jobb (dette er jo bra), jeg streber etter å alltid si de riktige tingene til de riktige menneskene til riktig tid.
Jeg streber etter å alltid gjøre alle fornøyde og ikke skuffe noen..
Men noen ganger sier kroppen og fornuften stopp!!!
Det er faktisk slik at det må være først meg selv og så meg selv og så meg selv igjen noen ganger.
Jeg er nødt til å ta mine beslutninger og valg ut ifra hva som er best for meg.
Det er jo bare meg jeg skal leve med helt til jeg dør. Og da er det jo litt greit at jeg er på lag..

Hørtes veldig egoistisk ut på slutten der gitt.. men sånn ble det bare...
Nå trur jeg jammen Jon Blund banker på her..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar