søndag 9. januar 2011

En sunnere hverdag...

Det er nå sånn at når man bare har seg selv og hunden å tenke på, så får man brått litt mer tid.
Jeg har jo lenge merket at formen er blitt dårligere og at ting kanskje disser litt mer enn ønskelig.. :P
Det litt kjedelig å bli skikkelig adnpusten etter du har løpt 1-2 runder på agility banen. Så, lenge har planen vært å bli litt sunnere og litt sprekere.
Og i dag var min første dag på en ny hverdag.
Det er ikke det at jeg pleier å spise så mye unsunt eller drikke så mye usunt. Det er mere det at jeg er i skikkelig dårlig fysisk form. hehe.

Men dagen i dag startet med 3*10 situps, diverse ben øvelser. og 20 min på tråkke maskin. :)
Den treningsplanen jeg skal begynne å følge er ikke helt ferdig enda, så foreløpig blir det litt ymse øvelser :P

Frokosten ble en omelett med paprika og purre :)
Og dette ble middagen:




Etter middag ble det en lang tur. Først gikk vi i ca 1 time.. når vi da nærmet oss hjemme ble det intervall jogging i 15 min. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar